Egentligen borde jag sova

Känns så konstigt med skolan imorgon, vet inte hur jag ska bete mig. vet inte om jag är tutor heller... Nu vill jag bara skriva. Idag regnade det. Efter att jag varit vid fia och fått maniikyr och massa morotsbulla hade vi ny generation samling inför skolan i musikcafét. Det tyckte jag var jättebra. Vi bad och funderade och läste sms för varandra. Sen åt jag en chokladglass. Jag hade en pappas stickatröja på mig och cyklade hem med rage against the machine & dani Strömbäck i öronen. Nu regnade det inte. Min telefon börjar ringa och jag tänker att dom ringer hemifrån och undrar var jag är men så var det inte, utan det var ett ganska roligt telefonsamtal.
2 min 36 sek ungefär. Sedan genom Kuni mötte jag finska Moder Teresa och jag vinkade glatt och log och tänkte att ibland kanske man skulle kunna stanna sin cykel och se vad som händer då. Hemma lagar jag hallonsyltsmörgåsar och går och tittar på lyxfällan med mamma och pappa. Så där mysigt.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem e kunis finska moder teresa :)?

2008-08-13 @ 08:19:17
Postat av: jossan

hemligt :) det är nog bara jag som kallar henne så.

2008-08-13 @ 09:40:21
Postat av: Emma Ahlskog

Du måste viska det åt mej ngn, jag blev ju så nyfiken :)

2008-08-17 @ 17:40:30
Postat av: jossan

okej. :) det ska jag.

2008-08-19 @ 09:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback