A millionaire watering his golf course, while a millions of people are dying because of the lack of water

Johan - Mon

Jag brukar sitta och höra på den gång efter gång. Den tar aldrig slut.
Nu har jag just skrivit matteprov, sitter i datasalen och lyssnar på devotion. Jag drömde att jag var på underoath konsert, men Aaron Gillespie var en fjortonårig flicka. Jag kände mig lurad. Det kostade 60 euro. Jag fick 10 2 euron i växel. It's dangerous budiness var omskriven till en visa med körarr. Vaknade med sommartankar snurrande i huvudet, undrade ifall jag och mamma och nicolina verkligen någongång var ute och rodde i kuni eller om det är ett påhittat minne. Det var ett väldigt bra minne iallafall. Min morgon var väldigt fridfull. Inuti. Skönt att duscha, jag duschar ganska sällan. Jag brukar lögnas lite då någon frågar för det är så pinsamt sällan. Fast altså nog duschar jag tre gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra dag!

Postat av: Emma

Jag har just nu en tävling på min blogg - delta och vinn ett smycke!!

2008-04-08 @ 09:10:53
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Kusin i Jeppis

Aa-men Jossan, ja duschar å tre ggr i veckan ungefär :P

2008-04-11 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback