Ibland krävs Kate & Leo

NOJA
noja
ja
no??
jano
no ja

Ibland blir man ju bara konstig. Ibland måste man ju bara se romantiska klassiska filmscener från -97.
Men jag ser alltid bara på den där delen i början. Då allt det där oskyldiga vackra händer. Sen när båtar ska klyvas itu och barn ska drunkna då vill jag inte vara med längre. jag undviker onda saker nuförtiden.
Men de gör ju bara så ont, är det en bra orsak. en egoistisk orsak, men tillräcklig för mig nu.
Hemska självbiografier , Gömda var ju verkligen ingen njutbar läsning. men det är vad vi kan göra, för att veta, och för att förstå. men jag förstår ändå inte!
Jag kommer aldrig förstå all den där ondskan som slagit rot i människan.
Ibland blir det för mycket.
Då får man gömma sig bakom en filt och gulliga kärleksscener.
uäk
men ändå

en lång dag
Ett flygplan i samestövlar rusar runt och sjunger till Jesus.
Småsyskon som väntar på påsken.
Men vad väntar jag på?

                                                       tid

Kommentarer
Postat av: h

min mattelärare säger alltid nåjaaaa och så förväntas man säga ngt smart, men jag brukar alltid låta tystnaden tala.

2007-04-10 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback