hmpf

Jag är yr igen. Psykiskt. Det har jag nog alltid varit. Men idag ville jag bara blunda, no fence ni är nog jättefina du som har en pappa som heter Tore och du som inte har någon mössa på dej och sen du som jag inte kan lägga något namn på. Jag lade ner huvudet på bordet och yrade och blundade. Frågade något, som vanligt.
och så spelade vi tre kort, och jag är inte säker på att det var givande alls, men det var i alla fall inte tråkigt.

ska dagarna vara så, är det en bra dag om man inte haft tråkigt?

Jag hörde på en radio att det är bra för barn att ha tråkigt. mhm

Imorgon tänker jag vara hemma i alla fall. För min yra har nog inte bara med min personlighet att göra.
Det är nog lite du som gör mig yr också.
men mest är det nog mina döda vita blodkroppar.

haha
HA-HA
hmpf
haaaaaaaaaaaaaaaaa
joo eller någonting helt annat

(nu är det nog länge sedan jag lyssnade på kent)

Så tittade jag och Nicolina på Ally Mcbeal vår vän, och före det hade nog Nicco skrattat jättehårt, så hårt så jag också måstade skratta och sen skratta vi tillsammans åt barns som slog sig själva i huvudet med stora saker när de lekte blindbock. Det verkade trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback