det är bara Jesus

Regnet idag gjorde mig så.. (brist på adjektiv)
något i stil med glad, men ändå så mycket mera. jag tycker om regn. jag älskar regn. Det är något riktigt över det, som att himlen också har känslor, ger tecken på att det finns något där uppe.
Det har just varit påsk, det var en fantastisk påsk.
ja kan jag säga något mer.
tack Gud
Påsken är nog en otroligt fin högtid
Och vilka människor man träffat, det var bara Jesus överallt, i allihopa
Och min och Elins oförglömliga dans.
haha
Jesus lever faktist nu idag! vet ni det?
Han är med oss ju. Du kan prata med honom. Om regn om du vill.
Du kan bli förlåten. Det var ju det som hände i helgen. Han dog för oss.
Och du kan lära känna honom. Gud. Du kan lära känna Gud. jag är fascinerad.
Och allt det här handlar faktist inte om någon slags metod att ta sig till himlen, att allt skulle vara en inträdes biljett.
nej evigt liv är att lära känna Honom
wow

men du bara skrattar åt mig förminskar allt till ett skämt,
men jag ser på din änsliga hållning din jagade blick att de känns
att det är långt hem

så är det ju. tänk det passade med ett kent citat här.
men det behöver inte vara så långt hem.
Han har ju redan visat vägen.

takktakktakk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback